صحبت های رویانیان در مورد جذب خلعتبری

صحبت های رویانیان در مورد جذب خلعتبری




 

 


صحبت های رویانیان در مورد جذب خلعتبری


تاریخ : شنبه ،
29 تیر 1392

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ماجراي خلعتبري براي بازگشت به ايران با تيموريان و نکونام فرق دارد.


محمد رويانيان در خصوص پيوستن خلعتبري به پرسپوليس اظهار داشت: من موضوع خلعتبري و باشگاه عجمان را در چند روز اخير پيگيري کردم و حتي تماس‌هايي را داشتم تا از آخرين وضعيت اين بازيکن خوب فوتبال کشورمان با خبر شوم.

وي افزود: من براي آوردن او به پرسپوليس اقدام کرده‌ام اما مشکلاتي هم در اين بين وجود دارد. خلعتبري بازيکني بسيار باغيرت، متعصب و جسور است و ايشان به پرچم سه‌رنگ جمهوري اسلامي ايران علاقه‌ خاصي دارد و هميشه افتخار مي‌کند.

رويانيان ادامه داد: اين بر هيچکس پوشيده نيست که خلعتبري عاشق وطنش است اما ايشان برخلاف نکونام و تيموريان که اصلاً با تيم‌هايشان قرارداد نبسته بودند اما همه چيز رسانه‌اي شده بود مخصوصاً آقاي نکونام، ماجرايش فرق دارد چون خلعتبري قبلاً قرارداد خود را امضا کرده بود.

وي تأکيد کرد: تيموريان و نکونام سرمايه‌هاي فوتبال ما هستند اما آنها قراردادي را با تيم‌هاي خود امضا نکرده بودند و همه چيز رسانه‌اي شده بود اما خلعتبري قبل از اينکه نام مجهول خليج ع ر ب ي بر روي ليگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود بايد هزينه‌اش را بپردازد. حالا هم اين بدشانسي خلعتبري است و با اين حساب ماجراي خلعتبري با تيموريان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادي نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما بايد به اين مسئله توجه ويژه داشته باشيم.

رويانيان يادآور شد:‌ به هر شکل ما آمادگي اين را داريم که اگر شرايط مهيا شود با کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال خلعتبري را با تمام تلاش جذب کنيم، حتي من از خود خلعتبري خواستم که به پرسپوليس بيايد و حالا بايد ببينيم در روزهاي آينده چه اتفاقي مي‌افتد.

وي در خصوص کنار گذاشتن مالکي از هيئت مديره پرسپوليس نيز گفت: ايشان در طول دوران مسئوليتي که من داشتم هميشه از من حمايت کرد. فردي بسيار اخلاق‌محور و بدون حاشيه است و هميشه دوستدار پرسپوليس بوده است. ايشان در فصل جاري بارها سعي کرد به پرسپوليس آرامش بدهد که من از ايشان تشکر ويژه دارم، مي‌خواستم براي قدرداني از مالکي به منزل ايشان بروم اما نشد. ولي در اسرع وقت به همراه مسئولان و معاونين باشگاه پرسپوليس به دفتر وي مي‌رويم و از زحمات بي‌شائبه ايشان تقدير و تشکر خواهيم کرد. ايشان براي هيئت مديره زحمت کشيده و من از مالکي بابت اينکه از هيچ کمکي دريغ نکرد، تشکر مي‌کنم.

رويانيان در خصوص حضور بهرام شفيع در بيمارستان نيز گفت: بالاخره شفيع به گردن اين فوتبال ما و ورزش کشور حق دارد. او براي ورزش ما و صدا و سيما زحمات زيادي کشيده و من اميدوارم هرچه سريع‌تر او را مجدداً در شبکه يک و برنامه پربيننده ورزش و مردم ببينيم. من امروز به ملاقات شفيع رفتم و همه براي سلامتي او دعا کرديم. خوشبختانه شفيع هم سرحال، سالم و قبراق است و ان‌شاءالله از هفته ديگر باز هم چهره زيباي او را خواهيم ديد.

مديرعامل سرخپوشان در پايان يادآور شد: متأسفانه با توجه به اتفاقاتي که در چند وقت اخير افتاد، برنامه‌هاي جذب سه بازيکن از دست ما پريد و به همين دليل اين بازيکنان را از دست داديم. من مي‌دانم که اتفاقات چند وقت اخير توسط چه کساني انجام شده ولي همه چيز تمام شد اما بايد اين را اعلام کنم که برخي‌هاي مي‌گويند ما پورشه و بنز مي‌دهيم اما خودشان قراردادهاي يک ميليارد و 700 و 2 ميليارد توماني بسته‌اند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل